c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us
Image Alt

Zajęcia

 

Tabata

Tabata to rodzaj treningu interwałowego. Oznacza to, że składające się na niego ćwiczenia wykonuje się w seriach.

TRENING OBWODOWY

Ruch oraz stabilizacja są podstawą dobrego zdrowia fizycznego. W celu poprawy lub reaktywacji tych dwóch jakże ważnych elementów wymagana jest właściwa kontrola nad własnym ciałem oraz jego świadomość. FACTs toruje drogę do życia w pełnym komforcie fizycznym.

Functional And Careful Training − to holistyczny i kompleksowy trening funkcjonalny.
Trening FACTS traktuje ciało jako jedność. Podczas zajęć FACTS wszystkie poszczególne części Twojego ciała, takie jak: mięśnie, tkanka łączna, układ krążenia działają razem, wspierają się i dzięki temu uzyskiwany jest efekt synergii.

Trening łączy w sobie 3 części. Pierwsza z nich to trening mobilności, stabilizacji, równowagi i czucia głębokiego jako podstawy zrównoważonego zdrowia fizycznego. Ta część prowadzi bezpośrednio do zauważalnego wzrostu jakości zdrowia i sprawdzonej minimalizacji podatności na uszkodzenia w sporcie i w życiu. Druga część treningu FACTS to intensywny trening interwałowy z użyciem ciężaru własnego ciała, ze starannie dobranym poziomem trudności w nauczaniu wzorców ruchowych, który ma na celu poprawę naszej kondycji, siły i wytrzymałości. To część treningu wysokiego spalania kalorii, przy jednoczesnym bardzo widocznym nacisku na koordynację, siłę i wytrzymałość. Ostatnią częścią tego systemu ćwiczeń jest regeneracja – stretching, rozluźnienie i masaż.

FACTs zalety treningu:
• rozwija funkcjonalne i atletyczne zdolności tj: siła, moc, wydolność, koordynacja, balans, szybkość, mobilizacja i stabilizacja;
• poprawia jakości życia i ogólnej sprawności fizycznej;
• minimalizuje podatności na kontuzje;
• silnie aktywuje przemianę materii;
• utrzymuje i buduje muskulaturę.

 

Dla kogo?
Jest to trening dla wszystkich, również dla osób, które swoją przygodę z fitnessem rozpoczęły niedawno, ponieważ uczy podstaw i wyrabia podstawowe nawyki, ale również należy wziąć pod uwagę, że część główna – interwałowa, jest intensywna.

ABT

Brzuch-pośladki-uda.
Połączenie treningu siłowego i wydolnościowego.
Podczas zajęć wzmacniasz mięśnie dolnych partii ciała oraz zwiększasz ich siłę. Zauważalnym efektem są m.in. szczuplejsze i smuklejsze nogi.

TBC

Total Body Conditioning to jedne z najbardziej popularnych i uniwersalnych zajęć.
Stanowią połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających, podczas których pobudzane są górne i dolne partie ciała. Efektem jest stabilizacja mięśni i ładnie wymodelowana sylwetka.
Zajęcia są polecane tym osobom, które nie są pewne swojej kondycji. TBC zwiększa wydolność organizmu i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Satisfied Clients

Intensywny trening interwałowy przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Doskonałe połączenie ćwiczeń siłowych i cardio. Wpływa na poprawę kondycji fizycznej oraz wytrzymałościowej.

Mama i córka, Tata i syn

Check In Gym to miejsce dla każdej osoby. Dlatego w ofercie mamy zajęcia dla rodziców i ich dzieci. Wspólne zajęcia utrwalają rodzinną więź i zaszczepią w dziecku zdrowy nawyk.

Trening personalny

Wybierz swojego trenera i rozpocznij metamorfozę. Indywidualnie dopasowane ćwiczenia to najskuteczniejsza droga do osiągnięcia zamierzonego celu. Trener podzieli się swoją wiedzą, zmobilizuje do działania i wskaże błędy.
Maksimum efektu osiągniesz poprzez połączenie treningu z właściwą dietą.

TABATA

Nazywam się Karol Nowacki. Regularną walkę z ciężarami prowadzę już ponad 15 lat. Jestem trenerem personalnym i specjalistą ds. żywienia. Prowadzę zajęcia grupowe o charakterze interwałowym. Cenie sobie indywidualne podejście podczas współpracy z podopiecznymi. Moje największe zainteresowanie to trójbój siłowy, sporty sylwetkowe, dietetyka i dietoterapia.

ALL IN ONE HIT FACT

Ruch oraz stabilizacja są podstawą dobrego zdrowia fizycznego. W celu poprawy lub reaktywacji tych dwóch jakże ważnych elementów wymagana jest właściwa kontrola nad własnym ciałem oraz jego świadomość. FACTs toruje drogę do życia w pełnym komforcie fizycznym.

Functional And Careful Training − to holistyczny i kompleksowy trening funkcjonalny.
Trening FACTS traktuje ciało jako jedność. Podczas zajęć FACTS wszystkie poszczególne części Twojego ciała, takie jak: mięśnie, tkanka łączna, układ krążenia działają razem, wspierają się i dzięki temu uzyskiwany jest efekt synergii.

Trening łączy w sobie 3 części. Pierwsza z nich to trening mobilności, stabilizacji, równowagi i czucia głębokiego jako podstawy zrównoważonego zdrowia fizycznego. Ta część prowadzi bezpośrednio do zauważalnego wzrostu jakości zdrowia i sprawdzonej minimalizacji podatności na uszkodzenia w sporcie i w życiu. Druga część treningu FACTS to intensywny trening interwałowy z użyciem ciężaru własnego ciała, ze starannie dobranym poziomem trudności w nauczaniu wzorców ruchowych, który ma na celu poprawę naszej kondycji, siły i wytrzymałości. To część treningu wysokiego spalania kalorii, przy jednoczesnym bardzo widocznym nacisku na koordynację, siłę i wytrzymałość. Ostatnią częścią tego systemu ćwiczeń jest regeneracja – stretching, rozluźnienie i masaż.

FACTs zalety treningu:
• rozwija funkcjonalne i atletyczne zdolności tj: siła, moc, wydolność, koordynacja, balans, szybkość, mobilizacja i stabilizacja;
• poprawia jakości życia i ogólnej sprawności fizycznej;
• minimalizuje podatności na kontuzje;
• silnie aktywuje przemianę materii;
• utrzymuje i buduje muskulaturę.

 

Dla kogo?
Jest to trening dla wszystkich, również dla osób, które swoją przygodę z fitnessem rozpoczęły niedawno, ponieważ uczy podstaw i wyrabia podstawowe nawyki, ale również należy wziąć pod uwagę, że część główna – interwałowa, jest intensywna.

 

ABT

Brzuch-pośladki-uda.
Połączenie treningu siłowego i wydolnościowego.
Podczas zajęć wzmacniasz mięśnie dolnych partii ciała oraz zwiększasz ich siłę. Zauważalnym efektem są m.in. szczuplejsze i smuklejsze nogi.

TBC

Total Body Conditioning to jedne z najbardziej popularnych i uniwersalnych zajęć.
Stanowią połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających, podczas których pobudzane są górne i dolne partie ciała. Efektem jest stabilizacja mięśni i ładnie wymodelowana sylwetka.
Zajęcia są polecane tym osobom, które nie są pewne swojej kondycji. TBC zwiększa wydolność organizmu i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

FAT KILLER CROSS TRAINING

Intensywny trening interwałowy przyspieszający spalanie tkanki tłuszczowej. Doskonałe połączenie ćwiczeń siłowych i cardio. Wpływa na poprawę kondycji fizycznej oraz wytrzymałościowej.

TRENING PERSONALNY

Wybierz swojego trenera i rozpocznij metamorfozę. Indywidualnie dopasowane ćwiczenia to najskuteczniejsza droga do osiągnięcia zamierzonego celu. Trener podzieli się swoją wiedzą, zmobilizuje do działania i wskaże błędy.
Maksimum efektu osiągniesz poprzez połączenie treningu z właściwą dietą.